Muzica pe Facebook

Şi cum vorbeam astăzi la facultate despre pasiuni şi lucruri care îmi plac, muzica este acel ceva care apare peste tot, altcumva spus, eu pun muzică în tot ce fac.

images (1)

Chiar acum nu mă pot concentra să scriu aici pentru că ascult o melodie nouă  şi sunt atentă la versuri. Cam aşa se întâmplă cu fiecare melodie pe care o ascult, caut să văd ce anume se aseamănă cu starea mea de spirit. Cred că fiecare dintre noi asociem melodiile cu diferite momente; pusesem într-o  zi o melodie, iar colega mea era foarte încântată pentru că melodia o ducea cu gândul la vară, la mersul pe bicicletă.

În ceea ce priveşte muzica pe care lumea o postează pe Facebook, aceasta este o modalitate bună de promovare a melodiilor şi trupelor noi, însă am constatat ceva în legătură cu acest lucru. Publicul de pe Facebook nu este atât de deschis la ceea ce nu a mai auzit până acum. Am văzut chiar la melodiile apărute noi pe care le postez eu, lumea nu prea se înghesuie să dea play şi aşa nu ajunge să vadă dacă e ok melodia sau nu, însă atunci când postezi o melodie cunoscută sau de la o trupă cunoscută, lumea dă like chiar şi fără să asculte melodia.

facebook-music

Altă fază e aceea când două persoane postează aceeaşi melodie, doar că o persoană primşte mai multe like-uri decât cealaltă, chiar dacă au cam aceeaşi prieteni în listă. Muzica mai este percepută şi în funcţie de momentul zilei în care este postată, de aceea unele persoane postează dimineaţa o melodie mai ritmată pentru a începe ziua în forţă, iar cu acest lucru îi ajută şi pe alţii să aibă o dimineaţă frumoasă. Seara este un alt moment în care melodiile prind bine la publicul de pe Facebook, doar că de data aceasta se postează melodii mai lente,care aduc linişte peste noapte.

Varianta mai cool de ascultare a muzicii pe Facebook este Soundcloud, motivul pentru care am folosit acest adjectiv este acela că, Soundcloud este legat la Facebook, iar în momentul în care asculţi o melodie ea apare pe profilul tau fără ca tu să dai share.

Voi ce părere aveţi? Se primesc like-uri la piese pentru melodia postată sau pentru persoana care o postează?

Lasă un răspuns

