Promovează-mă!

De câteva luni, promovare  este cuvântul pe care îl aud cu privire la facultatea unde studiez. Desigur, promovarea este făcută într-un fel sau altul, doar că nu  în cel mai bun mod posibil. Deci, cum să o promovez eu pe ea? Cred că online este răspunsul şi de data aceasta, dacă până acum tot de online am vorbit.

Tehnopol.ro_

 

 

Pentru că atunci când se face o promovare se doreşte atingerea unor anumite obiective, în cazul acesta obiectivele se referă la o mai mare vizibilitate a facultăţii în rândul celorlalţi studenţi, care nu ştiu foarte bine cu ce se mânâncă ea şi care îi sunt punctele forte. Totodată promovarea implică şi  publicul extern facultăţii, care poate deveni un public ţintă important, ea constând în prezentarea posibilităţilor de studiu, a evenimentelor la care participă facultatea şi pe care le organizează. Aşadar tehnicile de comunicare sunt reprezentate de mediul online.

Facebook rămâne şi aici reţeaua socială numărul unu în cadrul căreia m-am gândit că trebuie introdusă şi facultatea mea. Social media este foarte importantă pentru a ajunge în contact cu toate publicurile existente, dar şi pentru a menţine şi dezvolta o anumită  relaţie cu ele, iar acest lucru a fost dovedit şi in posturile anterioare pe care le-am scris. Nu numai că pe Facebook sunt prezente şi alte facultăţi naţionale şi internaţionale de la care se pot învăţa lucruri, dar el poate ajuta facultatea şi în a primi feedback de la publicul ţintă, feedback care o va ajuta şi mai mult pe viitor.

Specialiştii SEO sunt cei care ajută la găsirea facultăţi pe toate motoarele de căutare, iar acest lucru se face prin optimizarea conţinutului, site-ul facultăţii si pagina de Facebook având siguranţa că vor fi găsite pe toate motoarele de căutare. Atunci când are loc un eveniment pe care facultatea îl organizează, publicul poate afla de el în mai multe moduri. Facebook oferă posibilitatea creării unei pagini de eveniment care este vizibilă în primul rând celor prezenţi pe pagina de Facebook a facultăţii, dar ei o pot face vizibilă şi prietenilor lor. Apoi, dacă sunt evenimente pentru care se realizează comunicate e presă, acestea pot fi încărcate pe PRLog sau 24/7  Comunicate de Presă, unde vor fi văzute de un public mai larg.

seolinktactics

Acestea fiind spuse, tot prin online îi transmit facultăţii că aceasta este cea mai bună soluţie prin care ea se poate face mai cunoscută şi, dacă vrea pot participa la îndeplinirea acestei misiuni.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s