Newborn: MySpace

Ceea ce MySpace era prin 2009 când mi-am făcut eu cont, te ducea cu gândul la ceea ce e acum Facebook, noroc că îl avem pe Justin Timberlake, care l-a adus mai aproape de ceea ce trebuie să fie Myspace în adevăratul sens al cuvântului. Altfel spus, el se axează mult mai mult pe muzică şi mai puţin pe socializare, ajutând la conectarea mai rapidă a fanilor cu artiştii lor preferaţi.

Picture-1-22-2013

În momentul în care intri pe Myspace asculţi noua melodie a lui Justin Timberlake pe fundal, ceea ce ne arată modul în care se doreşte conştientizarea legăturii mari dintre noul Myspace şi Justin. Pentru că un artist a dus la reapariţia site-ului este normal ca acesta să se adreseze în special celor care produc muzică, dar şi celor care o ascultă. Dăţile trecute am adus în discuţie Soundcloud-ul şi legătura sa cu Facebook.. Astăzi amintesc din nou de el, pentru că este considerat înlocuitorul MySpace-ului, în perioada în care acesta nu a mai existat.

Soundcloud

Tot săptămâna trecută aduceam în discuţie ideea cum că publicul de pe Facebook mă enervează pentru că nu dă atenţie artiştilor de care nu au mai au auzit şi chiar pieselor pe care nu le ştiu. Ei bine, noul MySpace îi aduce şi mai mult în contact cu acest aspect, prin intermediul butonului DiscoverUn alt lucru care s-a schimbat este adresa site-ului, care a devenit new.myspace.com, pe când cea a vechiului site era doar myspace .com. Cum era de aşteptat, logarea se poate face cu datele de pe Facebook, Twitter sau chiar cele de pe vechiul cont se MySpace.

myspace-login

 

Look-ul nou este un alt aspect atractiv al noului site, însă mie mi se pare prea încărcat şi puţin complicat. Odată ce te-ai obişnuit cu nişte setări nu prea mai ai chef să înveţi altele, decât dacă este foarte necesar. Cum lumea spune că unii s-au plictisit de Facebook, poate o să fie şi doritori care să înveţe noile setări, deşi eu personal nu cred că există lume care ar renunţa la Facebook în totalitate, pentru că, în cazul meu a fost MySpace şi apoi Facebook.

Am lăsat pe sfârşit ceea ce am considerat eu cireaşa de pe tort a acestui post şi anume o părere, nu îmi amintesc exact unde am văzut-o. Cineva spunea că, dacă nu exista Youtube, tot aflam de Justin Bieber prin intermediul MySpace.

Lasă un răspuns

