Dor de munte

Dacă acum o săptămână doar visam la vară, de 2 zile am început să o simt şi chiar îmi place. Reţelele de socializare erau pline cu poze ba cu zăpadă ba cu peisaje înflorite. Acum avem un peisaj real care se potriveşte si cu cel online, concordanţă perfectă.

1 indicatoare lacul bucura retezat

Concordanţa nu se simte atât de mult şi în sinea mea.Vara, muntele, plimbările sunt câteva din lucrurile care mă fac fericită. Mă ajută mediul online în această problemă, ori mă lasă să aştept momentul? Ca de fiecare dată mă ajută, dar nu pe deplin, nici nu ar avea cum, doar dacă s-ar inventa ceva aplicaţie prin care să ajungi în Vârful Bucura cu un click. Ar fi o idee pentru unii, nu este atât de periculos ca în realitate, dar nici la fel de frumos. Aici apare diferenţa dintre virtual şi real, lucrurile au o altă semnificaţie atunci când sunt trăite pe propria piele, ca să zic aşa.

Internetul ăsta mi-a băgat deja vara în suflet prin tot felul de imagini, care mă fac să plec chiar acum la munte, chiar dacă nu e vară.  Îmi plac toate site-urile care prezintă imagini şi informaţii despre mediul alpin pentru că ajută foarte mult la apropierea oamenilor de munte  şi de frumuseţile naturii care doar acolo pot fi întâlnite. Dincolo de aceste imagini virtuale merită văzute şi cele reale pentru a simţi cu adevărat diferenţa. Chiar zilele trecute am găsit o poză pe internet cu un vârf în apropierea căruia am fost, mă şi vedeam mergând pe acolo tare enutziasmată.

Mai găsim pe internet poze cu diferite case „de vis” şi ne gândim ce frumos  trebuie să fie. Ceva asemănător mi s-a întâmplat când am ajuns la Lacul Galeş anul trecut. Stând pe iarbă, linişte deplină, privelişte de vis, mă gândeam cum ar fi să trăiesc acolo? Mi-am răspuns singură, pe loc : minunat!

MDMyMmUzNTk4ZjA1NTFkODAxMzU2NzY0ODE1YThjZjfoto_100513

Ieşiţi din zona de confort a internetului şi mergeţi pe munte. E nevoie doar de bocanci, un rucsac, ceva impermeabil, un mic picnic şi haine confortabile, asemănătoare cu cele de stat prin casă.

 

Lasă un răspuns

