Toţi tăticii la circ!

De vreo 3 zile de când am venit acasă am auzit într-una ceva la un megafon pe stradă. Când să ies pe geam, mi-am dat seama că se făcea reclamă la circul care venise la mine în oraş.

masina_circ

Tot vorbeam de PR online, publicitate online, ei bine, cei de la circ probabil rămân pe tradiţional, nefiind poate atât de specializaţi în ale online-ului. Cum se promovează ei? Au afişe lipite peste tot, pe stâlpi, pe garduri şi se plimbă de n-şpre mii de ori prin oraş, prezentând oferta. Am observat o tactică pe care o folosesc, nu introduc preţul biletului nici pe afiş nici în prezentare, probabil se gândesc că atunci când ajung la circ, oamenii nu se mai gândesc la preţ. Am aflat cum că preţul ar fi 25 de lei şi dacă merg două persoane, a doua intră gratis.

Nu ştiu dacă felul în care am fost crescută, criza prin care trecem, ori vârsta pe care o am sunt de vină pentru faptul că nu aş da banii ăştia pentru a vedea nişte nişte animale la circ, mai bine le văd în natură. Unii poate ar spune ca nu am avut copilărie, eu le-aş răspunde ca am avut una frumoasă.

circul-safari2-515x370

În timp ce asociam plimbarea lor de promovare şi preţul biletului, mă gândeam le ce costisitoare e publicitatea pe care ei o fac. Dacă mai e şi ceva lume care gândeşte ca mine şi nu merge la circ e posibil ca ei să iasă de multe ori în pierdere. Oare ar avea succes o promovare online în domeniul circului? Nu cred ca ar exista la fel de multe costuri, dar poate nu ar afla multă lume, mai ales în oraşele mici.

Cu toate acestea, astăzi pe seară, în timp ce făceam curăţenie prin curte am văzut trecând foarte multe maşini, în fiecare câte un tătic cu copilul/copii. Automat m-au dus cu gândul la circ şi mi-am dat seama că promovarea organizatorilor a dat roade. Chiar dacă nu sunt adepta circului, m-am bucurat când am vazut că a mers atâta lume, pentru că circul a avut vizitatori.

Lasă un răspuns

