Plimbă-te prin chestionarul meu, pista nu are obstacole.

Tot am zis că o să încerc să schimb puţin tema blogului, de pe PR  şi online, să fac ceva mai diversificat, ei bine…nu prea reuşesc. Cum cred că spuneam în primul articol scris sunt în ultimul an de facultate, adică am de dat licenţa. De obicei licenţa are o parte teoretică şi una practică. Am scris cândva şi despre mersul pe biciclete şi uite aşa mi-am ales tema licenţei, care face referire la transportul ecologic.

bbb

Ideea care e, pentru partea practică trebuie completate 100 de chestionare, cu referire la ecologie şi biciclete. Cum să completez eu chestionarele într-un timp scurt? Nici nu mă gândeam că o să am nevoie atât de mult de online, doar azi când am mers pe afară şi am văzut ce reticenţi sunt oamenii. Am avut un moment când m-am simţit ca şi tipii ăia care vin din uşă să strângă bani pentru copii cu diferite boli.

O femeie chiar a dat un răspuns foarte abstract, nu acum, dar îmi venea să o întreb când ar avea chef? Probabil m-a văzut cu multe foi în mână şi s-a speriat. Aşa am ajuns la concluzia că, mai bine vin acasă şi încep să mă promovez online, nu am foi în mână, fundalul chestionarului este ales frumos, mai mare dragul să completezi.

Cum un punct important de închiriat biciclete se află în parcul copiilor, care astăzi este închis, pe internet toate tastaturile sunt deschise şi pot completa un chestionar. Dacă îţi place să mergi cu bicicleta şi fiindcă vremea e cam urâtă azi, posibilitatea de a te afla pe internet este mare, plimbă-te prin chestionarul meu!

https://docs.google.com/forms/d/1juP_bW7qhoeeuecKawNRZ_hqCt9gXjqFCXT6o0X0jC4/viewform

Lasă un răspuns

