Cocadvertising-Colame

Săracul Facebook, devine tot mai încărcat pe zi ce trece. În ultima vreme toată lumea şi-a pus poze din campania Coca-Cola, nu ştiu ce-i aşa special. De fapt ştiu, eu sunt mai specială pentru că nu am vazut niciunde numele meu pe o sticlă  de suc. După postarea asta parcă văd cum o să îmi arate cineva că defapt există şi m-am făcut specială degeaba.

Cum nu beau Cola atât de des, n-am fost tentată să îmi spam-uiesc prietenii, care oricum ştiu cum mă cheamă. Am luat o sticlă dar nu m-amuitat să văd ce scrie, poate îmi găseam al doilea nume, pe care nu îl am. La urma urmei îmi pare bine că nu apare numele meu pe toate sticlele, cu campania asta s-a schimbat şi vorba aia din bătrâni cu numele pe toate gardurile, acum toate numele s-au mutat pe sticle.

Cocacola2

Poate mă amuzam mai tare dacă vedeam lumea făcând ceva inventiv cu ce scrie pe sticlele alea, dar o simplă poză la o stică este foarte inventivă pentru Facebook şi mai ales pentru Coca-Cola care a „mâncat” toată inventivitatea celor din jur. Ce să vă zic, nu disperaţi dacă nu aţi găsit numele vostru pe sticlă. Undeva acolo vă aşteaptă cu sufletul în capac.

Lasă un răspuns

