Vara şi aşteptările se topesc..

Încă din iarnă am început să mă gândesc la vara ce o să vină şi uite că a venit. Mă gândeam la cât mai multe lucruri pe care le-aş putea face pentru a avea o vară diferită de cele trecute.

Până acum 3 lucruri sunt diferite: am mai pus un an la vârsta mea, am terminat facultatea şi am mai puţine lucruri de făcut decât vara trecută. Numărul mai poate creşte, mai sunt câteva săptămâni bune de vară, având în vedere că anul trecut, ultima lună de vară a fost cea mai bună.

După mult timp petrecut printre cursuri, în faţa calculatorului, prinşi într-un scaun confortabil sau nu, vedeam cât mai multă lume dornică să facă orice, să meargă oriunde, dar până acum m-am înşelat. Nu m-am înşelat în privinţa mea, doar că unele activităţi sunt mai frumoase când participă mai multă lume.

Tot timpul am avut  puţină atitudine băieţească în mine, am preferat să fac ceva mai greu în timpul liber decât un simplu stat la terasă, ceva care să mă solicite mai mult. De când cu smartphone-urile, orice activitate statică ne face să fim cât mai tentaţi  conturile de Facebook , iar acest lucru nu face din noi o smartgeneration, de aceea prefer orice altceva.

hat

Poate aşteptările mele sunt mai complicat de realizat, pentru că mi-ar plăcea să am fiecare zi  plină, dar deocamdată am reuşit să fac câte ceva în fiecare zi. Ce-i drept, drumeţiile pe care le visam la munte nu sunt posibile din cauza vremii, nu a oamenilor. Când o să avem o vară în care să menţinem asteptările şi dorinţele  la o temperatură constantă, poate o să ne devenim mai smart.

Lasă un răspuns

