Choose one ~Social life – Life~

Da, mi-a venit iar dorul de scris, ploaia mă face să gândesc mai mult şi ce poti face într-o zi ploioasă? Stai pe Facebook, te uiţi la un film dacă nu eşti prea plictisit şi cei mai inteligenţi ar spune că citesc o carte.

rain

Poate mai bine alegeam şi eu o carte decât să îmi bat capul cu toate postările de pe Facebook, recunosc am găsit câteva şi mai interesante. Îmi place că toată lumea acum e interesată de competiţia cu finalitate la  Monaco, în care şi România e prezentă. Nu spun că e un lucru rău, dar unii sunt conştienţi de eveniment doar atunci când dau share şi după câteva zile uită. Totuşi în ziua în care ei uită, cineva le vede postarea şi aşa apare o persoană, două, trei care să se gândească şi la românul nostru. Personal, îi urez baftă.

Aşa păţim şi noi, avem un cont de Facebook pe care îl folosim foarte des. Lumea se uită una pe alta, dar reapare când cineva vorbeşte de ea printr-o postare sau chiar ea postează ceva. Oare cum ar fi dacă ar dispărea de pe reţelele sociale o parte a utilizatorilor? Partea mai nasoală e că nu prea suntem dornici să lăsăm internetul, avem persoane cu care vorbim doar cu ajutorul acestor reţele şi atunci ne complacem. Mai bine ne-am complace în mai multe întâlniri reale, nu pe Facebook.

La început mi s-a părut interesantă aplicaţia, dar parcă mi-ar plăcea ceva mai real, voi ce părere aveţi?

2 thoughts on “Choose one ~Social life – Life~

Lasă un răspuns

