Cu blogul la Cluj!

Cam de jumătate de an tot zic că vin la Cluj și abia am ajuns. Stând aici mă întreb ce mi-a luat așa mult, ce-i drept, nici nu îmi vine să plec acasă, încă. Dacă tot am ajuns, merită să îi fac puțină publicitate, evident, cu un strop de subiectivitate.

Dacă acasă spuneam că se topesc așteptările, aici nici măcar nu am avut unele pentru că am fost luată prin surprindere. Auzind niște copii în fața blocului, mă gândeam cum ar fi fost să pot pune pe foaie accentul lor, pentru că îmi place foarte mult. Am încredere că o să vă imaginați singuri.

1003116_10151626977878670_2005514373_n

Am avut câteva gânduri de a mă muta în Cluj, dar îmi era frică să nu îmi fie cumva dor de Timișoara, momentan nu am nici un dor. Singurul loc pe care nu îl pot compara este Piața Unirii din Timișoara, nu am văzut nici un loc unde mi-ar plăcea mai mult să mă relaxez. În afară de asta, multe comparații se pot face. Cel mai important aspect care poate fi comparat se referă la oamenii de aici, care îmi plac mult mai mult. Mi-am relaxat puțin ochii, pentru că nu am fost izbită de reflexia a foarte multe bling-bling-uri, chiar dacă am văzut câteva am fost liniștită.

Un aspect negativ, din punctul meu de vedere, pe care Timișoara îl are, în comparație cu Clujul este lipsa pub-urilor și a localurilor cât de cât ok. De aceea, dacă veniți prin Cluj, vara, vă recomand Grădina Boemă, pe timp de seară. Ce îmi mai place la acest oraș este relieful, pentru că m-am plictisit de cel plat din Timișoara. Cum eu mă dau foarte mult cu bicicleta, aici cred că ar fi mai interesant și mai obositor totodată.

1000094_174262716081432_1166299341_n

Foto: Grădina Boemă

Spunându-i unei prietene cât de rău îmi pare că nu stau mai mult pe aici, sugestia ei de a păstra Clujul ca un loc de evadare când mă plictisesc în Timișoara, mă face să fiu mai încântată. De altfel, orice loc poate deveni plictisitor dacă ajungi să stai foarte mult timp în el.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

