Pentru că nu virtualul aduce bucurie în viaţa noastră

Şi cum e seară, o seară de joi, în care nu poţi face prea multe lucruri, mulţi dintre noi, deşi cu siguranţă suntem obosiţi, încă ne mai batem capul să dăm scroll up and down pe minunatul Facebook, în speranţa că mai vedem ceva nou, că poate găsim ceva interesant de citit (deşi pentru asta ar trebui să intrăm mai bine într-o librarie). Cu siguranţă nu avem succes, nu toţi avem succes, că poate unii-s mai addicted, trăiesc pentru scroll..

Dacă s-ar gândi cineva să facă un research pe ce merită să dai scroll, i-aş propune să caute toate activităţile posibile şi poate imposibile pe care un om le-ar putea face oricând şi oriunde în afara internetului. Eu sunt mai ghinionistă, că-mi plac mai mult activităţile de vară şi iarna hibernez online, spre tristeţea mea, dacă ar fii urşii mai prietenoşi cine ştie, poate aş hiberna cu ei.

Dacă tot ziceam că ce se petrece online nu ne face mai fericiţi, să aduc şi argumente acum.

1560395_624482967605369_223213394_n

Desigur, la o primă geană spre poză aţi spune că sunt foarte romantică şi acum sufăr din cauza neîmpărtăşirii sentimentelor în acest cuplu. Da, recunosc că sunt romantică, mi se pare normal să fiu aşa, dar nu sufăr pentru cuplul  ăsta, ci imi pare rău de noi toţi, atât cei care primim „seen” cât şi cei care suntem nevoiţi să dăm ”seen”. Mi se pare o prostie chestia asta la Facebook , pentru că face lumea să se simtă aiurea, cu toate că sunt unii mai cool acum, care îţi ţin mesajul necitit zile întregi, pe motiv că nu l-au văzut, dar dacă stai să te gândeşti, parcă e mai bine aşa decât să ti-l vadă şi să nu răspundă.

Mi se pare o prostie să scriu despre chestia asta, însă e foarte prezentă în viaţa noastră şi de multe ori ne afectează starea de spirit, când ar putea să nu fie aşa. Clar şi în viaţa reală avem parte de „seen-uri” de genul, doar că sub altă formă şi nu aşa vizibile. În online e mai uşor să fii ignorant şi egoist, când ai persoana în faţa ta, ceva tot îi spui, chiar dacă alegi să minţi câteodată. Dacă stau să mă gândesc şi la poza asta se pot face tot felul de scenarii, ori ea e aiurea şi el a pus prea mult suflet, ori ea e nesigură şi tot el a pus prea mult suflet sau poate că la 8:44 ea a dat un răspuns :)).

Lăsând gluma si Facebook-ul la o parte, vă recomand să căutaţi bucuria afară, chiar dacă şi pe stradă se folosesc smartphone-urile, esenţial e să ne deconectăm de la internet şi de la scaunul pe care facem rădăcini în fiecare zi. În caz că am vreo/vreun cititor mai romantic, se poate delecta cu video-ul de mai jos, mi se pare interesant si vă arată că fericirea o putem întâlni si pe stradă.

Lasă un răspuns

