Normalul anormal

Dacă scriam mai acum o lună, chiar puteam să zic că scriu pe blog din an în Paşte. Singura mea scuză e că, decât să scriu doar aşa, mai bine aştept să mă inspire ceva din jur şi mai tot timpul mă inspiră doar lucruri negative, greu mai găseşti ceva pozitiv.

 

What is normal anyway?

Chiar aşa, câţi dintre voi mai stiţi să vă purtaţi normal, mai aveti ceva din personalitatea voastră? şi nu mă refer la „being normal is boring”, pentru că asta a devenit aşa o chestie boemă, la modă.  Tot povesteam cu nişte prieteni şi am constatat că multă lume nu mai ştie ce să facă, cum să devină mai remarcabilă, adică cum să piardă mai mult din ceea ce e, pentru a fi acceptată de cei din jur.  Am impresia că e o prostie, adică, cu siguranţă e o prostie, doar că la ce ocupaţi sunteţi să vă schimbaţi pentru cei din jurul vostru, nu vă mai daţi seama.

Poate că şi despre mine s-ar spune că o dată cu venirea la facultate şi chestii de genul, m-am schimbat, într-un fel sunt conştientă. Cu toate astea eu mă consider la fel, poate m-am mai maturizat şi asta o consider ca fiind singura schimbare.

Mi se pare că trăim într-un adevărat mindgame, în care în loc să îi laşi pe oameni să te accepte aşa cum eşti, trebuie să te schimbi în ceva ce nu eşti, te limitezi, eşti la teatru în fiecare zi, fără să sţii, măcar nu plăteşti biletul. Realitatea asta a noastră  este foarte haotică, tot ce nu e normal a devenit normal pentru noi, foarte rău!

E normal să te foloseşti de oameni, gândindu-te că oricum şi alţii se folosesc de tine; e normal să fii beat în club şi să te porţi aiurea;  e normal să îţi spună un tip în club cât de frumoasă eşti pentru a ajunge la el şi a doua zi să fii toată supărată că nu te mai sună(poţi să fii supărată şi pe tine); e normal să nu le ceri scuze celor din jur, din cauza orgoliului. Ei bine, nu-i normal nimic din toate astea, sunt doar faine ca-s la modă şi toată prostia e adunată în moda asta.

Ştiu că nu-i normal să fie sâmbătă seara şi eu să stau să scriu pe blog, dar e normal să vă dau un refresh şi aşa poate vă mai reveniţi şi voi.

Lasă un răspuns

